مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-19ورزشي

رکاب زن تیم دانشگاه آزاد تبریز قهرمان مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کشور شد


رکاب زن تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با کسب بهترین زمان به عنوان نخست دومین مرحله لیگ برتردوچرخه سوای بخش استقامت کشور که در شهرساحلی سرخرود شهرستان محمودآباد مازندران برگزار شد، - ایسنا/مازندران رکاب زن تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با کسب بهترین زمان به عنوان نخست دومین مرحله لیگ برتردوچرخه سوای بخش استقامت کشور که در شهرساحلی سرخرود شهرستان محمودآباد مازندران برگزار شد، دست یافت.

در رقابت بخش استقامت جاده، دومین مرحله این مسابقات که روز پنجشنبه 27 مهر ماه در مسیر رفت و برگشت شهر سرخرود تا شهر نور درغرب مازندران به مسافت بیش از 110 کیلومتر برگزار شد، علی لبیب از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

سعید صفرزاده از تیم فولاد مبارکه سپاهان و سعید چهرزاد از تیم گل گهر سیرجان پس از دوچرخه سوار نماینده تبریز از خط پایان گذشتند و در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته تایم تریل انفرادی که روز گذشته در مسیر کمربندی شهرمحمودآباد برگزار شد، بهنام آرین با ثبت بهترین رکورد وحد نصاب به مقام قهرمانی رسید، آیدین علیاری هم تیمی او در دانشگاه آزاد تبریز دوم شد و حسین عسگری از تیم فولاد مبارکه سپاهان در رده سوم ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکاب زن تیم دانشگاه آزاد تبریز قهرمان مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کشور شد

رکاب زن تیم دانشگاه آزاد تبریز قهرمان مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کشور شد