مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-20ورزشي

امام جمعه رفسنجان: رژیم صهیونیستی می خواهد با نسل کشی خودش را نجات دهد


امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اسراییل می خواهد با نسل کشی خودشان را نجات دهند، گفت: ولی نمی دانند اگر یک کودک غزه ای هم بماند و این کودک را مادرش در زنبیلی بگذارد و از دست صهیونیست ها نجات دهد خداوند او را بزرگ خواهد کرد و طومار اسراییل را در هم خواهد پیچید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: هر روز باید به سلامت جسم مان توجه داشته باشیم.

ورزش در جامعه ما دچار افراط و تفریط شده، بعضی ورزش را به عنوان بازی می بینند و عده ای هم ورزش را ارزش می دانند، در حالی که ورزش یک ضرورت زندگی ست.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی چهار رکن اساسی حکومت صهیونیستی را ازجمله سیاسی، امنیتی، دفاعی و اقتصادی را منهدم و مختل کردند؛ با این ویژگی که عملیات آفندی و تمام فلسطینی بود و رد پایی از وجود کشورهای دیگر نمی بینیم.

وی ادامه داد: این همه آمریکا هزینه کرد و گنبد آهنین ایجاد کردند که موشک ها از هوا بر سر اسراییلی ها فرود نیاید، دیدند گنبد آهنین مختل و امکانات امنیتی شان ناکارآمد شد و دیوار حائل با آن سیستم هشداردهنده ای که ایجاد کرده بودند، خراب شد و از زیر زمین رفتند ماشین و امکانات بردند و بیش از هزار نیروی رزمنده را وارد ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رفسنجان: رژیم صهیونیستی می خواهد با نسل کشی خودش را نجات دهد

امام جمعه رفسنجان: رژیم صهیونیستی می خواهد با نسل کشی خودش را نجات دهد