مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-07فرهنگي

پیام هایی که همچنان برای آتیلا پسیانی مخابره می شود


در پی درگذشت آتیلا پسیانی همچنان پیام های مختلفی مخابره می شود، در جدیدترین خبرها کاظم نظری و مجید زین العابدین پیام تسلیت دادند.

- کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت آتیلا پسیانی هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینما را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت آتیلا پسیانی هنرمند تأثیرگذار و دوست داشتنی تئاتر، تلویزیون و سینما پیامی را منتشر کرد.

در متن پیام کاظم نظری آمده است: به نام آن که باقی است اینک که یکی از هنرمندان شاخص عرصه های تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، به ابدیت پیوسته است؛ به راستی جز ردپای نیکی و نیک خواهی، چه چیزی از او در خاطره های مان، برجای مانده است؟ آتیلا پسیانی، فرزندی خلف از سُلاله هنری این سرزمین که فروتنانه، تقدیر آسمانی شدن در اوج زیست هنری را برگزید.

همچون انتخاب هایی که هم در سلوک شخصی اش جلوه می کرد و هم در نقش ها و شخصیت هایی که با ظرافت تمام، همواره به نمایش می گذاشت.

فقدانش را به خانواده همیشه همراهش، نزدیکان و دوستان و همگنانش در جامعه نمایشی کشور، تسلیت می گویم و از درگاه ایزد متعال، برای روح بی آلایشش، آمرزش و آرامشی مینوی آرزومندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام هایی که همچنان برای آتیلا پسیانی مخابره می شود

پیام هایی که همچنان برای آتیلا پسیانی مخابره می شود