مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-12سياسي

همدلی شیعه و سنی کردستان در اربعین خط بطلانی بر توطئه تفرقه افکنانه دشمن بود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دشمن مرتب در این گذاره که بین شیعه و سنی اختلاف وجود دارد سم پاشی می کند، اما همدلی شیعه و سنی کردستان در پیاده روی اربعین خط بطلانی به این توطئه های دشمنان کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی ظهر امروز در جلسه تقدیر از فعالین ستاد اربعین کردستان اظهار کرد: اهمیت موضوع اربعین بر آحاد مردم و مسئولین مشخص است، اربعین حسینی به عنوان بزرگترین راهپیمایی عقیدتی سیاسی دنیای اسلام است و این راهپیمایی و این اجتماع بزرگ مسلمانان تسهیلی در مسیر پیروزی امت اسلام بر جهان کفر می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: در اربعین امسال و سال گذشته که کردستان به عنوان یکی از مبادی ورود و خروج زائرین بود، مسوولان زحمات زیادی متحمل شدند اما توفیقات زیادی حاصل شد.

رمضانی تصریح کرد: دشمن مرتب در این گذاره که بین شیعه و سنی اختلاف وجود دارد سم پاشی می کند، اما در سفرهای اربعین، ماه ربیع و مناسبت های مختلف شیعه و سنی با همدلی در کنار هم یک خط بطلانی به این توطئه های دشمنان کشیدند.

وی اضافه کرد: مردم مریوان کریمانه و بزرگوارانه به زائرین اربعین و عاشقان اهل بیت حضرت رسول خدمات رسانی کردند و بهترین میزبانی از زوار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی شیعه و سنی کردستان در اربعین خط بطلانی بر توطئه تفرقه افکنانه دشمن بود

همدلی شیعه و سنی کردستان در اربعین خط بطلانی بر توطئه تفرقه افکنانه دشمن بود