مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 23:502023-10-02فرهنگي

سازمان سینمایی به دنبال حضور جدی در استان هاست


معاون نظارت و ارشیابی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیاست این سازمان در دولت سیزدهم را تلاش برای حضور جدی در استان ها عنوان کرد.

- ایسنا/فارس معاون نظارت و ارشیابی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیاست این سازمان در دولت سیزدهم را تلاش برای حضور جدی در استان ها عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارشاد فارس، حبیب ایل بیگی شامگاه دوشنبه، 10 مهرماه در مراسم اختتامیه جشن مهر سینمای استان فارس اظهار کرد: سازمان سینمایی دولت سیزدهم تلاش خود برای حضور در استان ها را به صورت جدی دنبال می کند.

وی یادآور شد: سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی در سراسر کشور رشد و ترقی کرده و زمینه برای فعالیت و درخشش هنرمندان فراهم شده است و اکنون مهم ترین فیلمسازان کشور از شهرستان ها، دفاتر انجمن سینما جوانان و دانشکده های هنر استان ها برخاسته و توانسته اند افتخارات خوبی را برای سینمای ایران رقم بزنند.

ایل بیگی ادامه داد: سرمایه گذاری در سینمای استان ها بسیار جواب داده چرا که ایران کشور سینماخیزی است اما نیازمند تقویت زیرساخت ها و تامین نیاز سینماگران در استان ها هستیم.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره های سینمایی تنها به بازیگران، کارگردان ها و فیلمنامه نویس ها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سینمایی به دنبال حضور جدی در استان هاست

سازمان سینمایی به دنبال حضور جدی در استان هاست