مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-03سياسي

خوزستان مسرور از میلاد پیامبر رحمت و مهربانی


به مناسبت فرا رسیدن 17 ربیع الاول سالروز ولادت فرخنده حضرت محمدامین(ص) و امام صادق(ع) جشن و شادی با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان در نقاط مختلف این استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن 17 ربیع الاول سالروز ولادت فرخنده و خجسته پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و ثلاله پاکش حضرت امام جعفرصادق(ع) جشن و شادی با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور در نقاط مختلف استان خوزستان زادگاه سردار شهید بهنام محمدی راد، سردار شهید صحنعلی تاراس و سردار شهید رضا شهنی فیض برگزار شد.

جشن و شادمانی میلاد پیامبر اعظم(ص) و صادق آل محمد با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه ها، تکایا و دیگر اماکن مذهبی نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید مهدی نریمی، سردار شهید حسن بهمنی و سردار شهید محمود نویدی برگزار شد که حاضران در این جشن ها به شادی پرداختند.

همزمان با ولادت فرخنده و خجسته پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و ثلاله پاکش حضرت امام جعفرصادق(ع) جشن و شادی در مسجد ولایت اهواز برگزار شد که قاریان بین المللی کریم منصوری و محمود یزدی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و گروه سرود زهراییون نیز برنامه اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان مسرور از میلاد پیامبر رحمت و مهربانی

خوزستان مسرور از میلاد پیامبر رحمت و مهربانی