مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-26فرهنگي

رونمایی از پوستر سریال های «دیما» و «زیر درخت توت» در هفته دفاع مقدس


پوستر مجموعه های تلویزیونی دیما (روجا) و زیر درخت توت با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر تولیدات فرهنگی هنری ستاد مرکزی بنیاد شهید و امورایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مراسم رونمایی از پوستر مجموعه های داستانی دیما (روجا) و زیر درخت توت در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی ساری با حضور فرهاد مختاری مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و جمعی از خانواده های معزز شهدا همراه با پخش زنده از سیمای تبرستان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این مراسم اظهار کرد: حوزه ایثار و مقاومت باید با شکل گیری تشکل های مردمی همراه شود و از این طریق دسیسه های معاندان خنثی و ایمن سازی فرهنگی اتفاق بیفتد.

سعید کهنسال با اشاره به اینکه یکی از رسالت های این مجموعه ارزشی در تبلیغ و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت، آن را یک سفره توحیدی توصیف کرد که باید با آثار فاخر و ارزشمند، جوانان را پای آن نشاند تا واقعیات دفاع مقدس در اندیشه آن ها شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: اگر دوران سراسر پر افتخار هشت سال ایثار و شهادت با آن نکات برجسته ای که دارد با زبان هنر تبیین و شناسانده شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر سریال های «دیما» و «زیر درخت توت» در هفته دفاع مقدس

رونمایی از پوستر سریال های «دیما» و «زیر درخت توت» در هفته دفاع مقدس