مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-01سياسي

از تلاش تملک یک بوستان تا ساخت بیمارستان در محله دولاب منطقه 14


عضو شورای شهر تهران گزارشی از بازدید اخیرش از محله جوادیه در منطقه 14 در جلسه امروز شورای شهر ارائه کرد و گفت: از 16 هکتار بافت فرسوده ناحیه دو منطقه 14 بیش از 40 درصد از آن در محله شیوا و جوادیه واقع شده است.

- عضو شورای شهر تهران گزارشی از بازدید اخیرش از محله جوادیه در منطقه 14 در جلسه امروز شورای شهر ارائه کرد و گفت: از 16 هکتار بافت فرسوده ناحیه دو منطقه 14 بیش از 40 درصد از آن در محله شیوا و جوادیه واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران با ارائه گزارشی از بازدید اخیرش از محله جوادیه واقع در منطقه 14 ، افزود: تنها فضای سبز محله جوادیه این منطقه باغ گلی است که متعلق به سازمان اوقاف است و می توان آن را خریداری کرد و به ساخت بوستان اختصاص داد و اگر شهرداری نسبت به خریداری و تهاتر این ملک اقدام کند، می توان آن را به بوستان تبدیل کرد.

وی با اشاره به جولان موش ها در این محله با تأکید بر اینکه نیروهای سازمان پسماند برای نظارت بر عملکرد پیمانکاران در مناطق حضور دارند تا روند فعالیت آنها را بررسی کنند، گفت: نظافت معابر، جمع آوری زباله ها و ضایعات، آلودگی های صوتی ناشی از ساخت و ساز، سد معبر، طعمه گذاری موش ها، آبیاری درختان باغچه ها، رفع خطر درختان خشک از جمله درخواست های مردم در اکثر محلات است و این موارد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تلاش تملک یک بوستان تا ساخت بیمارستان در محله دولاب منطقه 14

از تلاش تملک یک بوستان تا ساخت بیمارستان در محله دولاب منطقه 14