مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-02ورزشي

نام علی دایی را که حذف می کنیم چه می کنیم؟


در ظاهر و با نگاهی ساده انگارانه شاید حذف دو کلمه باشد: «علی دایی»! اما در اصل، سانسورِ بخشی از تاریخچه و اعتبار فوتبال ایران است.

حذف این نام از کلام اسطوره ای دیگر به نام «علی پروین»، - در ظاهر و با نگاهی ساده انگارانه شاید حذف دو کلمه باشد: علی دایی ! اما در اصل، سانسورِ بخشی از تاریخچه و اعتبار فوتبال ایران است.

حذف این نام از کلام اسطوره ای دیگر به نام علی پروین ، در حالی در یکی از بخش های خبری صداوسیما شکل گرفته و در ساعات اخیر در فضای مجازی دست به دست می شود که بی شک این رویکرد، اصلی اساسی به نام اعتمادسازی مخاطب را هدف قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که اخیرا اعلام کرده است فعلا قصد فعالیت در حوزه فوتبال را ندارد، بی شک یکی از ماناترین چهره های فوتبالی کشورمان است.

بر این اساس در مصاحبه ای که به انگیزه جشن تولد علی پروین و محمد خوردبین در یکی از تمرین های تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد، علی پروین نام علی دایی را در ابتدای فهرستی از بزرگان فوتبال ایران و اسامی چون کریم باقری، خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی قرار می دهد؛ اما این کلام تقطیع شده و در شرایطی که بسیاری از رسانه های مکتوب و تصویری به انتشار کامل صحبت های مرد باسابقه فوتبال پرسپولیس پرداخته اند، در یکی از بخش های خبری صداوسیما نام علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام علی دایی را که حذف می کنیم چه می کنیم؟

نام علی دایی را که حذف می کنیم چه می کنیم؟