مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-15اقتصادي

ثبت رکورد جدید تولید گندله در شرکت سنگ آهن بافق یزد


مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ثبت بالاترین میزان تولید گندله در شهریور امسال خبر داد و گفت: تولید بیش از 468 هزار تن گندله در ماه، رکوردی جدید در شرکت سنگ آهن مرکزی است.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ثبت بالاترین میزان تولید گندله در شهریور امسال خبر داد و گفت: تولید بیش از 468 هزار تن گندله در ماه، رکوردی جدید در شرکت سنگ آهن مرکزی است.

مجتبی حمیدیان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: شهریور امسال بیش از 468 هزارتن گندله در کارخانه گندله سازی سه چاهون تولید شده که در مقایسه با رکورد قبلی مربوط به اردیبهشت 1402، افزایش خوبی داشته است.

به گفته وی، در شش ماه نخست امسال با وجود توقفات سرد برنامه ای 200 هزارتن از برنامه هدف جلوتر هستیم و در تلاشیم تا پایان سال به تولید چهار میلیون تن گندله دست پیدا کنیم.

مدیر عامل سنگ آهن بافق عوامل تاثیرگذار در ثبت رکورد جدید را برگزاری جلسات منظم قبل از تعمیرات، همکاری تنگاتنگ واحدهای مالی و بازرگانی برای تامین قطعات و انجام تعمیرات سرد در اوج مصرف برق دانست و گفت: تحویل کنسانتره با کمیت و کیفیت بالا و راه اندازی نیروگاه خودتامین شرکت و تولید برق پایدار از دیگر عوامل مهم در دستیابی به بالاترین رکورد تولید گندله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد جدید تولید گندله در شرکت سنگ آهن بافق یزد

ثبت رکورد جدید تولید گندله در شرکت سنگ آهن بافق یزد