مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 01:352023-10-05سياسي

تبدیل ساختمان هلال احمر خدابنده به مرکز درمانی


مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: ساختمان فعلی هلال احمر شهرستان خدابنده در آینده به حوزه درمانی تبدیل خواهد شد و برای اصلاح هندسی مرکز فیزیوتراپی 10 میلیارد ریال اعتبار تخصیص خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان در دیدار با البرز حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس بر نگاه توسعه ای به شهرستان ها تاکید و اظهار کرد: هلال احمر شهرستان خدابنده باید تقویت و نیروها باید خلاق، علمی و عملیاتی باشند، چرا که این مجموعه باید در همه حوزه ها پویا و خلاق باشد.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان ادامه داد: در موضوع بودجه سهمی که برای هلال احمر خدابنده در حوزه های حمایتی و سایر حوزه ها نیاز بوده تخصیص یافته است.

  وی تاکید کرد: ساختمان فعلی هلال احمر شهرستان خدابنده در آینده به حوزه درمانی تبدیل خواهد شد و برای اصلاح هندسی مرکز فیزیوتراپی 10 میلیارد ریال اعتبار تخصیص خواهد یافت.

  هاشمی با بیان اینکه به جد به دنبال مولدسازی و ایجاد درآمد برای هلال احمر هستیم، ادامه داد: موضوع معیشت و مسکن کارکنان هلال احمر را پیگیری می شود و 150 واحد مسکونی هم احداث خواهد شد.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان زنجان افزود: در همه شهرستان ها واحدهای مسکونی احداث می شود که شهرستان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل ساختمان هلال احمر خدابنده به مرکز درمانی

تبدیل ساختمان هلال احمر خدابنده به مرکز درمانی