مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-23فرهنگي

تجلیل از محمدرضا طاهری و معرفی نوحه سرای برتر کشور در اختتامیه کنگره ملی نوحه


دبیر نخستین کنگره ملی نوحه ها و نغمه های عاشورایی گفت: اختتامیه این کنگره فردا یکشنبه دوم مهرماه در سالن همایش های برج میلاد با معرفی برگزیدگان برگزار می شود.

- تیزر برگزاری مراسم اختتامیه کنگره نوحه نوحه سرای برتر معرفی شود وی با اشاره به اینکه این کنگره در سه بخش برنامه ریزی شده است، گفت: در بخش اصلی  با عنوان نوحه سرایان برتر سال ، پنج نوحه سرای برگزیده براساس مجموعه آثار عاشورایی انتخاب خواهند شد.

در بخش ویژه با عنوان محورهای محتوایی ، انتخاب یک اثر در هریک از محورهای هشت گانه مدنظر است.

در بخش جنبی با عنوان نوحه کودک و نوجوان مقالات و پایان نامه ها انتخاب سه اثر برگزیده ویژه کودک و نوجوان و انتخاب سه اثر علمی و پژوهشی برتر مدنظر است.

1100 اثر به دبیرخانه کنگره نوحه رسید زنگنه با بیان اینکه در مجموع 193 نفر در این کنگره شرکت و بالغ بر هزار و 100 اثر به دبیرخانه ارسال شد که داوری آن از روز سه شنبه 7 شهریورماه آغاز و در نهایت برگزیدگان انتخاب شدند، تصریح کرد: در این کنگره بناست به نفر اول (زبان فارسی) 50 میلیون تومان به همراه یک سفر عتبات، نفر دوم (زبان فارسی) 40 میلیون تومان به همراه یک سفر عتبات، نفر سوم (زبان فارسی) 30 میلیون تومان به همراه یک سفر عتبات، نفر برتر زبان عربی 50 میلیون به همراه یک سفر عتبات، نفر برتر زبان آذری 50 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از محمدرضا طاهری و معرفی نوحه سرای برتر کشور در اختتامیه کنگره ملی نوحه

تجلیل از محمدرضا طاهری و معرفی نوحه سرای برتر کشور در اختتامیه کنگره ملی نوحه