مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:002023-09-23اقتصادي

چه بر سر دیوارنگاره میدان ولیعصر آمد؟


طی روزهای اخیر دیوارنگاره ای با عنوان «بانک مَلّاک» بر فراز میدان ولیعصر نقش بست اما برخلاف روند معمول چند روز بعد از نصب، جمع آوری شد.

- طی روزهای اخیر دیوارنگاره ای با عنوان بانک مَلّاک بر فراز میدان ولیعصر نقش بست اما برخلاف روند معمول چند روز بعد از نصب، جمع آوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بامداد روز دوشنبه ـ 27 شهریور ماه ـ از دیوارنگاره ای جدیدی با عنوان بانک مَلّاک در میدان ولیعصر رونمایی شد که بر مقابله با بنگاه داری بانک ها و آسیب زدن این موسسات به اقتصاد کشور تاکید می کرد.

بر اساس آنچه یکی از مسوولان خانه طراحان انقلاب اسلامی به ایسنا اعلام کرد، شعار اصلی این دیوارنگاره با توجه به جمله ای از مقام معظم رهبری انتخاب شده بود و چنین عنوان می کرد، بانک ها غلط می کنند با پول مردم بنگاه داری کنند .

عکس از فضای مجازی نصب این دیوارنگاره در هفته اخیر، واکنش هایی را در پی داشت که در همین راستا علی بایبردی ـ مسئول آتلیه گرافیک خانه طراحان انقلاب اسلامی وابسته به سازمان اوج ـ در گفت وگویی با ایسنا توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

او گفت که برای تولید طرح مورد نظر جلسه ای تشکیل و نتیجه این جلسه پرداختن به یکی از رویکردهای پر بحث مسکن، یعنی موضوع بنگاه داری بانک ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه بر سر دیوارنگاره میدان ولیعصر آمد؟

چه بر سر دیوارنگاره میدان ولیعصر آمد؟