مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-22بين الملل

اسراییل تمام شده و امریکا دارد وضعیت را مدیریت می کند


دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: عملیات طوفان الاقصی در اوج غفلت صهیونیست ها انجام شد و ساعت 10 صبح 7 اکتبر اسراییل تمام شد و اکنون امریکا دارد اسراییل را مدیریت می کند.

- ایسنا/کرمان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: عملیات طوفان الاقصی در اوج غفلت صهیونیست ها انجام شد و ساعت 10 صبح 7 اکتبر اسراییل تمام شد و اکنون امریکا دارد اسراییل را مدیریت می کند.

طوفان الاقصی خیلی با عظمت بود.

سیدمجتبی ابطحی، شامگاه 30 مهرماه در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم غزه با عنوان مرهمی برای غزه در گلزار شهدای کرمان که با حضور مسئولان ارشد استان، کادر درمان و امدادگران برگزار شد، اظهار کرد: در یکی از بی نظیرترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی با تحلیل اتفاقات دهه های اخیر در دنیا و منطقه افزود: استکبار سال ها شعار جهانی شدن و تک قطبی بودن می داد و ما جامعه جهانی را برای مسیر و پرچم عدالت می خواهیم لذا عملیات طوفان الاقصی حساسیت ویژه دارد.

ابطحی ادامه داد: اخیرا دشمن داشت به سرعت روابطش را با کشورهای عربی عادی می کرد و برخی با آنها پیمان دوستی بسته و برای ما رجز خواندند.

وی بیان کرد: وقتی نتانیاهو شهریور امسال وارد سازمان ملل شد، با خود نقشه خلیج فارس را برد و گفت با مکه و مدینه روابط را عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل تمام شده و امریکا دارد وضعیت را مدیریت می کند

اسراییل تمام شده و امریکا دارد وضعیت را مدیریت می کند