مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-01پزشكي

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در المپیاد علمی کشوری


دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در المپیاد علمی کشوری موفق به کسب دو مدال نقره، دو مدال برنز و پنج دیپلم افتخار شدند.

- ایسنا/زنجان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در المپیاد علمی کشوری موفق به کسب دو مدال نقره، دو مدال برنز و پنج دیپلم افتخار شدند.

پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در مرحله گروهی برگزار شد که در این دوره شیما نصیری و فاطمه کاظمی مدال نقره گروهی و نقره انفرادی المپیاد کارآفرینی و کسب وکارهای فناورانه، محمدرضا عباسی برنز انفرادی استدلال بالینی، امید کریمی برنز مدیریت نظام سلامت و مهدی نوری، هادی نوری، محمدرضا حسینی، پروشات حیرت و بهاره یوسفی دیپلم افتخار کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه را کسب کردند.

گفتنی است مرحله انفرادی پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در تاریخ 31 تیرماه و 26 شهریورماه برگزار شده است.

پانزدهمین دوره المپیاد علمی در 5 حیطه آموزش پزشکی، کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه، مدیریت و آموزش، علوم پایه و استدلال بالینی برگزار می شود.

در مرحله اول انفرادی بیش از 3 هزار و 800 دانشجو شرکت داشتند که از این تعداد 600 نفر به مرحله دوم انفرادی راه یافتند و مدال آوران مرحله انفرادی نیز بر اساس 40 درصد نمره مرحله اول و 60 درصد نمره مرحله دوم معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در المپیاد علمی کشوری

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در المپیاد علمی کشوری