مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:052023-09-27سياسي

رعایـت ادب از مـصادیق تـقـوا در گـفت وگـوست


دبیر خواهران کانون قرآن و عترت (ع) دانشگاه شریف می گوید: یکی از مسائل مهمی که باید هر جمع جوان دانشجویی به آن توجه کند این است که فعالیت ها را مبنی بر ابتکار، - دبیر خواهران کانون قرآن و عترت (ع) دانشگاه شریف می گوید: یکی از مسائل مهمی که باید هر جمع جوان دانشجویی به آن توجه کند این است که فعالیت ها را مبنی بر ابتکار، خلافیت و تولید علمی آنهم در راستای نیازهای اساسی مردم بچیند.

این ابتکار و خلاقیت عنصر اصلی قلب های جوان است.

فائزه سپهری در گفت وگو با باشگاه دانشجویان ایسنا، ضمن اشاره به نقش تشکل­ های غیرسیاسی دانشجویی به عنوان بدنه نخبگانی در ایجاد فضای نخبگانی اظهار کرد: از نیازهای اساسی غالب مجامع، نه تنها بدنه نخبگانی، ایجاد فضای گفت وگوی موثر است.

تعاریف و تعبیرها از واژه ها می تواند حتی در افرادی که در ارتباط با موضوعی هم فکر و هم عقیده هستند، نقطه افتراق باشد و حتی به شکاف های مفهومی بیانجامد.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه شریف افزود: از راه حل های فائق آمدن بر این چالش، گفت وگو است که از فضاهای علمی و نخبگانی بیشتر مورد انتظار است.

گفت گویی موثر است که بر مبنای تقوا باشد که از مصادیق تقوا در گفت وگو می توان به این اشاره کرد که در چارچوب حلم و ادب انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایـت ادب از مـصادیق تـقـوا در گـفت وگـوست

رعایـت ادب از مـصادیق تـقـوا در گـفت وگـوست