مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-12اقتصادي

اصلاح 80 درصد راه های فارس طی سه سال آینده


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به اجرای پروژه های اصلاح جاده ها گفت: تا سه سال آینده 80 درصد راه های فارس لکه گیری و اصلاح می شوند.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به اجرای پروژه های اصلاح جاده ها گفت: تا سه سال آینده 80 درصد راه های فارس لکه گیری و اصلاح می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علیرضا راستیار امروز، 20 مهرماه در آیین بهره برداری از پروژه های راهداری فارس که با حضور وزیر راه و شهرسازی همزمان با سفر هیئت دولت به فارس برگزار شد، بیان کرد: در استان فارس انواع راه وجود دارد که 91 درصد محورها دو خطه است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه راه ها در فارس، اضافه کرد: در این بخش تلاش های زیادی شده است و امیدوار هستیم با دستور ویژه وزارت راه و شهرسازی، شاهد توسعه راه ها در 37 شهرستان باشیم.

راستیار با اشاره به نقش و تلاش وزارت نفت و بسیج سازندگی، بیان کرد: با اقدامات انجام شده، شاهد ایمن سازی سطح راه ها و جاده های فارس هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با یادآوری اینکه طی یکی دو سال گذشته شاهد افزایش تعداد پروژه ها و بهره برداری پروژه ها در حوزه راهداری بوده ایم، افزود: اگر این رویه ادامه یابد می‎توان گفت که تا سه سال آینده 80 درصد راه های فارس لکه گیری و اصلاح می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 80 درصد راه های فارس طی سه سال آینده

اصلاح 80 درصد راه های فارس طی سه سال آینده