مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-22بين الملل

افزایش مخالفت ها با حضور منندز در کرسی ریاست کمیته روابط خارجی سنا


نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام گرفته شده نشان می دهد که 70 درصد از ساکنان ایالت نیوجرسی آمریکا خواستار برکناری «باب منندز» سناتور دموکرات این ایالت از کرسی ریاست کمیته روابط خارجی سنا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اکثریت قریب به اتفاق ساکنان ایالت نیوجرسی در یک نظرسنجی گفته اند پس از آنکه دادستان های فدرال سناتور باب منندز  از ایالت نیوجرسی در مجلس سنای ایالات متحده را به رشوه، کلاه برداری، اخاذی و همکاری مخفیانه با دولت مصر و انتشار اطلاعات خصوصی دولت آمریکا متهم کرده اند، خواستار برکناری وی از قدرت به عنوان رییس کمیته روابط خارجی سنا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی دانشگاه فرلی دیکنسون نشان می دهد 70 درصد از پاسخ دهندگان سوالات این نظرسنجی خواهان برکناری منندز هستند و فقط شانزده درصد موافق هستند تا او دوران ریاست خود بر کمیته روابط خارجی سنا را که تا ژانویه سال 2025 اعتبار دارد، به پایان برساند.

  بر اساس بررسی های مرتبط با تفکیک حزبی، 71 درصد از دموکرات ها خواستار کناره گیری منندز بوده اند، این رقم برای مستقل ها 67 درصد و برای جمهوری خواهان 80 درصد عنوان شده است.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حتی فارغ از نتایج این نظرسنجی، به نظر نمی رسد منندز دیگر از حمایت های سابق برای ماندن در قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مخالفت ها با حضور منندز در کرسی ریاست کمیته روابط خارجی سنا

افزایش مخالفت ها با حضور منندز در کرسی ریاست کمیته روابط خارجی سنا