مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-30بين الملل

موضع گیری جدید ترکیه درباره خروج نیروهایش از سوریه


وزیر دفاع ترکیه با تاکید بر لزوم اجرای راه حل سیاسی برای بازگشت ایمن پناهجویان، بار دیگر اعلام کرد که نیروهای این کشور از مناطق تحت کنترل خود در شمال سوریه خارج نمی شوند.

- وزیر دفاع ترکیه با تاکید بر لزوم اجرای راه حل سیاسی برای بازگشت ایمن پناهجویان، بار دیگر اعلام کرد که نیروهای این کشور از مناطق تحت کنترل خود در شمال سوریه خارج نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، یاشار گولر، وزیر دفاع ترکیه در جمع خبرنگاران به برخی موضوعات در ارتباط با سوریه از جمله گفت وگو با دمشق و مساله عقب نشینی از مناطق سوریه پرداخت.

او در گفت وگوی مطبوعاتی با شبکه ماهواره ای A Haber این کشور، بار دیگر بر موضعگیری کشورش در مخالفت با خروج از شمال سوریه تاکید کرد و این طرح را غیرمنطقی خواند و بر آمادگی آنکارا برای ازسرگیری مذاکرات عادی سازی روابط با دمشق تاکید کرد.

گولر ادعا کرد: ما همواره برای دیدار و گفت وگو آماده هستیم؛ اما خواسته های سوریه چیزی نیست که بتوان آنها را فورا پذیرفت، آنها می خواهند ترکیه از خاک سوریه خارج شود؛ اما ترکیه چرا باید خارج شود؟ وزیر دفاع ترکیه در ادامه نیز گفت: بار دیگر می گوییم سوریه برای کسانی که نفت مردم این کشور را استخراج کرده و می فروشند (نیروهای سوریه دموکراتیک-قسد)، زمان ندارد چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری جدید ترکیه درباره خروج نیروهایش از سوریه

موضع گیری جدید ترکیه درباره خروج نیروهایش از سوریه