مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 22:352023-10-22بين الملل

امیر عبداللهیان : امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین های اشغالی مواجهیم


امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در نامه ای به پل ریچارد گالاگر وزیر امور خارجه واتیکان اظهار داشت: - امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در نامه ای به پل ریچارد گالاگر وزیر امور خارجه واتیکان اظهار داشت: در حالیکه جهان بیش از هر زمان دیگر به آرامش، صلح و اخلاق نیاز دارد، متاسفانه امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین های فلسطین اشغالی مواجهیم.

  امیرعبداللهیان به وزیر خارجه واتیکان نوشت: در حالیکه جهان بیش از هر زمان دیگر به آرامش، صلح و اخلاق نیاز دارد، متاسفانه امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین های فلسطین اشغالی مواجهیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در نامه ای به پل ریچارد گالاگر وزیر امور خارجه واتیکان اظهار داشت: در حالیکه جهان بیش از هر زمان دیگر به آرامش، صلح و اخلاق نیاز دارد، متاسفانه امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین های فلسطین اشغالی مواجهیم.

    وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و بمباران کلیسای تاریخی سنت پورفیلیوس در غزه که کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر عبداللهیان : امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین های اشغالی مواجهیم

امیر عبداللهیان : امروز با نسخه جدیدی از توحش مدرن در سرزمین های اشغالی مواجهیم