مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-16سياسي

زمان ثبت نام حج تمتع ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه ها اعلام شد


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: پیش ثبت نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال 1403 اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها ویژه دارندگان سند ودیعه حج از 6 آبان ماه آغاز می شود.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با عنایت به رضایت مندی بالای زائران دانشگاهی بیت ا .

الحرام، حرم شریف نبوی (ص) و ائمه مظلوم بقیع(ع) و تاثیرات این سفر در ایجاد فضای معنوی در محیط دانشگاه و تاثیرگذاری بر نسل جوان، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای عمل به این حرکت پربرکت فرهنگی، نسبت به برنامه ریزی و ثبت نام اولیه سومین دوره اعزام متمرکز کاروان اساتید دانشگاه ها برای اعزام به حج تمتع در سال 1403 اقدام می کنند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: این ثبت نام ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه های استان تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی و شهرستان کاشان است که سند ودیعه حج تمتع تا تاریخ 15 فروردین ماه1387را دارا هستند.

وی افزود: مهلت ثبت نام اولیه در این دوره، از تاریخ 6 آبان لغایت 20 آذرماه سال جاری خواهد بود و اساتید در بازه زمانی مذکور باید به دفاتر نهاد در دانشگاه محل تدریس خود مراجعه و نسبت به تحویل مدارک اولیه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام حج تمتع ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه ها اعلام شد

زمان ثبت نام حج تمتع ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه ها اعلام شد