مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-11سياسي

اجرای پروژه «از آبخیز تا جالیز» در کشور با اعتباری بالغ بر 130 هزار میلیارد تومان


پروژه «از آبخیز تا جالیز» در کشور با اعتباری بالغ بر 130 هزار میلیارد تومان در مدت چهار سال پیش بینی و به مرحله اجرا خواهد رسید.

- اجرای پروژه از آبخیز تا جالیز در کشور با اعتباری بالغ بر 130 هزار میلیارد تومان ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پروژه از آبخیز تا جالیز در کشور با اعتباری بالغ بر 130 هزار میلیارد تومان در مدت چهار سال پیش بینی و به مرحله اجرا خواهد رسید.

سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه 19 مهر ماه 1402 در همایش تجلیل از طلایه داران سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، افزود: اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود فرمودند که در نزدیکی قله قرار داریم و نباید سست شویم و باید ادامه دهیم تا قله را فتح کنیم، دولت اسلامی و جامعه اسلامی با هم فصول مشترک دارند و هر قدمی در تحقق هر کدام برداریم به ایجاد دیگری کمک کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه 10 سال اول استقرار نظام جمهوری اسلامی با حوادث متعدد از جمله دفاع مقدس و توطئه های متعدد مواجه بود، اظهارکرد: دو سال اول مقابله با توطئه های دشمن بود که می تواند هر نظامی را ساقط کند اما ملت ایران در صحنه های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس نیز با فداکاری و ایثار حاضر بود و خداوند متعال عنایت کرد پیروزی نصیب ملت ایران شد و وضعیت موجود ایران با دوران پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه «از آبخیز تا جالیز» در کشور با اعتباری بالغ بر 130 هزار میلیارد تومان

اجرای پروژه «از آبخیز تا جالیز» در کشور با اعتباری بالغ بر 130 هزار میلیارد تومان