مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-09دانش

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سیستم رتبه بندی تایمز در سال جدید


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: این دانشگاه بر اساس رتبه بندی اعلام شده 2024 موفق به کسب رتبه جهانی 801 تا 1000 در دانشگاه های جهان شده است.

- ایسنا/ایلام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: این دانشگاه بر اساس رتبه بندی اعلام شده 2024 موفق به کسب رتبه جهانی 801 تا 1000 در دانشگاه های جهان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر عباس ملکی با اعلام این خبر، اظهار کرد: سیستم رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی تایمز، یکی از مشهورترین نظام های رتبه بندی بین المللی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است که دقیق ترین رتبه بندی و ارزیابی 13 شاخصه مهم از یک دانشگاه ایده آل را ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر اساس رتبه بندی اعلام شده 2024 موفق به کسب رتبه جهانی 801 تا 1000 در دانشگاه های جهان شده است، تصریح کرد: در کشورمان تنها 23 دانشگاه موفق به حضور در این رنکینگ جهانی شده اند که قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رتبه زیر 1000افتخاری است که نصیب دانشگاه شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: 13شاخص مورد استفاده در این رتبه بندی، دانشگاه های سراسر جهان را در 5 گروه آموزش، پژوهش، استنادها، درآمد صنعتی و وجه بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سیستم رتبه بندی تایمز در سال جدید

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سیستم رتبه بندی تایمز در سال جدید