مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-04سياسي

رفع موانع توسعه معدن وکارخانه فرآوری «تنگ زاغ»


رییس کل دادگستری هرمزگان، دستورات ویژه ای برای رفع موانع و مشکلات توسعه معدن وکارخانه فرآوری سنگ آهن هماتیتی تنگ زاغ صادر کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان، دستورات ویژه ای برای رفع موانع و مشکلات توسعه معدن وکارخانه فرآوری سنگ آهن هماتیتی تنگ زاغ صادر کرد.

مجتبی قهرمانی بعد از ظهر امروز (یادهم مهر ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای دستورات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر لزوم بازدید میدانی مسئولان و بررسی اوضاع و شرایط از نزدیک برای حل ریشه ای مشکلات، در مجموعه بزرگ معدن تنگ زاغ حاضر شدیم.

وی افزود: در جریان این بازدید درخواست مدیران مجموعه بزرگ معدن و کارخانه کنستانتره و فرآوری سنگ آهن هماتیتی تنگ زاغ شهرستان حاجی آباد در خصوص حمایت دستگاه قضایی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها مطرح شد.

قهرمانی تصریح کرد: موضوعات متعددی در خصوص این معدن وجود دارد که نیاز به رسیدگی قضایی دارد و بر این اساس در بازدید میدانی امروز تدابیر لازم اتخاذ گردید و دستوراتی ویژه ای صادر شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان واگذاری اراضی مورد نیاز برای بهره برداری معدن تنگ زاغ، احداث جاده و محورهای مواصلاتی و تأمین برق و آب مورد نیاز این مجموعه را از جمله مهم ترین مشکلات مطرح شده از سوی مسئولین معدن تنگ زاغ حاجی آباد اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع توسعه معدن وکارخانه فرآوری «تنگ زاغ»

رفع موانع توسعه معدن وکارخانه فرآوری «تنگ زاغ»