مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-17سياسي

نگاهداری: کشورهای مستقل، مقابل اقدامات ددمنشانه صهیونیست ها، سکوت نکنند


رییس مرکز پژوهش های مجلس، در دیدار با رییس گروه دوستی پارلمانی ترکمنستان و ایران، از آمادگی این مرکز برای تشکیل اتاق های فکر پارلمانی با هدف افزایش تعاملات و تقویت توان کارشناسی دو طرف خبر داد.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس، در دیدار با رییس گروه دوستی پارلمانی ترکمنستان و ایران، از آمادگی این مرکز برای تشکیل اتاق های فکر پارلمانی با هدف افزایش تعاملات و تقویت توان کارشناسی دو طرف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیگمرات محمد اف، رییس گروه دوستی پارلمانی ترکمنستان و ایران، امروز (سه شنبه 25 مهر ماه 1402) با بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش های مجلس، دیدار و گفت وگو کرد.

نگاهداری در این ملاقات، به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و اظهار کرد: این روزها شاهد حمله وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه در فلسطین هستیم که انتظار می رود کشورهای مستقل دنیا یک صدا و همدل، در مقابل این اقدامات ددمنشانه، سکوت نکنند و صدای ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و اقدام عاجلی را به کار گیرند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشورهای اسلامی می توانند در قالب سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه بین المجالس اسلامی و از طریق دیپلماسی ضد جنگ و ضد خشونت، گام هایی را برای مهار اقدامات این رژیم سفاک بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: کشورهای مستقل، مقابل اقدامات ددمنشانه صهیونیست ها، سکوت نکنند

نگاهداری: کشورهای مستقل، مقابل اقدامات ددمنشانه صهیونیست ها، سکوت نکنند