مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:402023-09-27سياسي

قالیباف: دلارزدایی توسط بریکس خدمتی بزرگ به رفاه ملت های در حال توسعه است


تمایلِ فزایندهِ کشورها برای پیوستن به بریکس، نشانه بسیار مهمی از علاقه آنها به سرعت بخشیدن به تولدِ یک جهانِ جدید، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تمایلِ فزایندهِ کشورها برای پیوستن به بریکس، نشانه بسیار مهمی از علاقه آنها به سرعت بخشیدن به تولدِ یک جهانِ جدید، مبتنی بر چند جانبه گرایی عمیق و توجه به حوزه های اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که شامگاه گذشته به منظور شرکت در نهمین مجمع پارلمانی کشورهای عضو بریکس وارد ژوهانسبورگ پایتخت اقتصادی آفریقای جنوبی شده بود، عصر امروز چهارشنبه در این اجلاس حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

قالیباف در ابتدای سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از حضور در نهمین مجمع پارلمانی بریکس، در شهر زیبای ژوهانسبورگ و تشکر از پارلمان آفریقای جنوبی برای میزبانی و اقدامات شایسته در برگزاری این رویداد مهم، گفت: همچنین از تلاش ها و پیگیری های دولت آفریقای جنوبی برای عضویت جمهوری اسلامی ایران در گروه بریکس، قدردانی کرده و امیدوارم نتایج این نشست گامی مؤثر در جهت تقویت هرچه بیشتر همفکری و همکاری میان پارلمان های عضو مجمع باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بدون شک برگزاری این مجمع با موضوع بهره گیری از چندجانبه گرایی دیپلماسی پارلمانی برای تعمیق مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: دلارزدایی توسط بریکس خدمتی بزرگ به رفاه ملت های در حال توسعه است

قالیباف: دلارزدایی توسط بریکس خدمتی بزرگ به رفاه ملت های در حال توسعه است