مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-19فرهنگي

جشنواره شهر نما ، فیلم سازان کشور را فراخواند


معاون هنری شهرداری رفسنجان با تشریح جزییات نخستین جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه ای «شهرنما» در رفسنجان، از فیلم سازان کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

- ایسنا/کرمان معاون هنری شهرداری رفسنجان با تشریح جزییات نخستین جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه ای شهرنما در رفسنجان، از فیلم سازان کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

دکتر سیدعباس حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه ای شهرنما با هدف شناسایی و حمایت از فیلمسازان جوان و نوپا، بیان اثربخشی جایگاه شهرسازی و مدیریت شهری بر روح و روان شهروندان و معرفی شهر رفسنجان توسط معاونت هنری شهرداری و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان رفسنجان در دو بخش شهرستانی و ملی برگزار می شود.

وی بیان کرد: جشنواره ملی فیلم 100 ثانیه شهرنما در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی با موضوعات شهر آرامش و نشاط، شهر خانواده و فرزندآوری، شهر و زیست عفیفانه و شهر و حقوق شهروندی برگزار می شود.

حسینی از علاقمندان برای شرکت در این جشنواره هنری خواست برای ثبت نام، ارسال اثر و دریافت جزییات فراخوان به سایت www.

rafsanjan.

ir مراجعه کنند.

معاون شهردار رفسنجان آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره را 30 آذرماه ذکر کرد و گفت: ضمن اهدای جوایز نقدی به برگزیدگان هر بخش، جایزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شهر نما ، فیلم سازان کشور را فراخواند

جشنواره شهر نما ، فیلم سازان کشور را فراخواند