مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-04ورزشي

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی آستارا معرفی شد


داریوش کرم زاده با اعطای حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، طی آیینی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی آستارا معرفی شد.

- ایسنا/گیلان داریوش کرم زاده با اعطای حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، طی آیینی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی آستارا معرفی شد.

معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن تقدیر از زحمات وحید خاصی پور، رییس پیشین اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا، حکم مسئولیت سرپرست جدید این اداره را اعطا کرد.

فرماندار آستارا در این آیین که امروز 12 مهر و با حضور روسای هیات های ورزشی شهرستان در محل فرمانداری آستارا برگزار شد، با اشاره به موقعیت شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت های ورزشی شهرستان قدم های مثمرثمر زیادی برداشته شده است.

محمدرضا شهاب زاده با بیان اینکه توسعه زیرساخت های ورزشی بسیار مهم است، از زحمات رییس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان تقدیر کرد و با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید این اداره، گفت: انتظار می رود تعامل موجود بین اداره ورزش با ارگان ها، نهادها و سازمان های مختلف دولتی همواره پا بر جا باشد تا زمینه های رشد مداوم در ورزش شهرستان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی آستارا معرفی شد

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی آستارا معرفی شد