مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 23:302023-09-27سياسي

اصناف و بازاریان، افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند


رییس سازمان بسیج و اصناف کشور گفت: امروز هم اصناف و بازاریان، افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند وباید مراقبت و تلاش کنند تا دراین جنگ مانند گذشته سرافراز در بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، غلامرضا حسن پور، رییس سازمان بسیج اصناف کشور، چهارشنبه شب، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در جمع روسای اتحادیه ها، اصناف و فعالان اقتصادی تربت حیدریه اظهار کرد:دفاع مقدس را با افتخار پشت سر گذاشتیم واصناف وبازاریان در این دوران علاوه بر حضور در جبهه ها با پشتیبانی از هشت سال جنگ تحمیلی سرافراز شدند.

وی گفت: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب جنگ اقتصادی را شروع کرد اما امروز می بینیم نتیجه این حنگ و تحریم ها و محاصره اقتصادی آن می شود که سومین ماهواره بر کشور در مدار زمین قرار می گیرد.

  حسن پور با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی اصناف و بازاریان مانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم هستند، افزود: سپاه و بسیج مصونیت از فعالیت اقتصادی است اما برنامه متعدد دارد وبه عنوان مثال در شرایطی که در سال 98 مشکل ماسک داشتیم از گروه های جهادی وخیاطان وبسیجیان دعوت به همکاری کردیم که روزانه 17 هزار ماسک تولید شد و در این مدت هیچ گونه کمبود ماسک نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف و بازاریان، افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

اصناف و بازاریان، افسران خط مقدم جنگ اقتصادی هستند