مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-08حوادث

امسال 127 متخلف زیست محیطی در آذربایجان غربی دستگیر شدند


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری، 68 پرونده تخلفات زیست محیطی در حوزه یگان حفاظت محیط زیست استان تشکیل شده و جهت طی روند قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری، 68 پرونده تخلفات زیست محیطی در حوزه یگان حفاظت محیط زیست استان تشکیل شده و جهت طی روند قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

سعید شهند در گفت و گو با ایسنا افزود: در این خصوص 127 متخلف دستگیر و 15 قبضه اسلحه شکاری ضبط و با سیر روند قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شده است.

وی با اشاره به رصد فضای مجازی توسط تیم کارشناسی یگان حفاظت بیان کرد: 11 مورد تخلف زیست محیطی در فضای مجازی که عمدتا مربوط به فروش غیرمجاز حیات وحش بوده است، شناسایی و متخلفین به مرجع قضایی معرفی شده اند.

شهند ادامه داد: درهمین مدت، عملیات اطفای حریق در 8.

5 هکتار از مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان با حضور به موقع مامورین یگان حفاظت محیط زیست، عوامل آتش نشانی و با همکاری نیروهای انتظامی انجام شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، برگزاری دوره های آموزشی در مدارس را از راهکار های اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و کاهش تخلفات در این زمینه دانست و اظهار کرد: در این راستا ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 127 متخلف زیست محیطی در آذربایجان غربی دستگیر شدند

امسال 127 متخلف زیست محیطی در آذربایجان غربی دستگیر شدند