مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-07بين الملل

اندیشکده بروکینگز: آمادگی نظامی حماس حیرت انگیز است


سردبیر بخش خاورمیانه اندیشکده معتبر آمریکایی اذعان کرد که کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، اسراییل را غافلگیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سردبیر بخش غرب آسیای اندیشکده معتبر بروکینگز اذعان کرد که آمادگی  کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حیرت انگیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، ناتان ساکس میر مسئول بخش خاورمیانه اندیشکده آمریکایی بروکینگز بعد از ظهر شنبه به وقت تهران در پستی در شبکه های اجتماعی نوشت: در حمله غافلگیرانه گسترده حماس به اسراییل در صبح شنبه دهها نیروی حماس زیر پوشش هزاران موشک شلیک شده از غزه به شهرها و روستاهای اسراییل نفوذ کردند.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل آویو، محمد الضیف فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه ها و استحاکاماتشان بیش از 5 هزار موشک و راکت شلیک شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده بروکینگز: آمادگی نظامی حماس حیرت انگیز است

اندیشکده بروکینگز: آمادگی نظامی حماس حیرت انگیز است