مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-15سياسي

انتقاد مجدد برخی از نمایندگان نسبت به وضعیت آموزش و پرورش


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس نیز نسبت به کمبود معلم و وضعیت نامناسب مدارس از وزارت آموزش و پرورش انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، مشکلات موجود در آموزش و پرورش و کمبود معلم در مدارس، چند هفته ای است که در صحن علنی مجلس مطرح می شود و ما می بینیم بعد از گذشت تقریباً یک ماه از آغاز سال تحصیلی اما به گفته نمایندگان، برخی از مدارس با کمبود معلم در کلاس ها مواجه اند.

مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی شنبه هشتم مهر ماه در تذکری شفاهی گفته بود: در هفته دوم مهر قرار داریم و کمبود معلم علی الخصوص در مناطق محروم به شدت مشکل آفریده است.

 در این مناطق بحث کمبود معلم بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنان را با مشکل مواجه کرده است که از این جهت از ریاست مجلس می خواهم تذکرات لازم را بدهند تا این مورد به صورت ویژه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

   روح الله نجابت نماینده شیراز در مجلس نیز در نشست علنی امروز دوشنبه 17 مهرماه با استناد به اصول سوم و سی ام قانون اساسی گفت: از حوزه انتخابیه بنده اعلام می کنند که مدارس معلم ندارند اما خبرگزاری وابسته به دولت روز گذشته پیامی را برای همکاران ارسال کرده است مبنی بر اینکه وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرده است که در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مجدد برخی از نمایندگان نسبت به وضعیت آموزش و پرورش

انتقاد مجدد برخی از نمایندگان نسبت به وضعیت آموزش و پرورش