مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:252023-09-27اقتصادي

نرخ زادو ولد در برخی اتباع بیشتر از ایرانیان است


مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استانداری قم با بیان اینکه نرخ تولد اتباع در قم جای هیچ گونه نگرانی ندارد، گفت: میزان زاد و ولد اتباع در قم با توجه به تعداد جمعیت ساکن آن ها در این استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، اکبر زارعی گفت در این باره گفت: نرخ زادو ولد در برخی از اتباع مانند افغانستانی ها به خاطر فرهنگ بومی و سنت های جاری در بین آن ها به صورت معمول بیشتر از ایرانیان است ولی نرخ زاد و ولد آن ها در استان قم کاملا حالت عادی و معمولی دارد.

 وی با بیان اینکه برخی از حرف و حدیث ها در خصوص تعداد بالای زاد و ولد اتباع در قم برخلاف واقع است، اضافه کرد: نرخ زاد و ولد اتباع در قم جای هیچ گونه نگرانی ندارد و کاملا تابعی از تعداد و همچنین فرهنگ بومی این افراد است.

 زارعی گفت: طبق مصوبه شورای تامین استان قم در سال گذشته، اجازه هیچ گونه افزایش جمعیت مهاجران افغانستانی در قم داده نمی شود و از سال گذشته جمعیت اتباع خارجی در قم کاملا کنترل و مدیریت شده است.

 وی خاطرنشان کرد: در موضوع پر رنگ کردن تعداد بالای زاد و ولد اتباع در قم باید دست های پنهان دشمنان را رصد و پایش کرد؛ دشمنان به شدت مترصد فرصتی هستند که با به راه انداختن حرف های بی پایه و اساس سبب ایجاد بدبینی در بین مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ زادو ولد در برخی اتباع بیشتر از ایرانیان است

نرخ زادو ولد در برخی اتباع بیشتر از ایرانیان است