مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-18اقتصادي

صادرات گیلان از میزان واردات پیشی گرفته است


استاندار گیلان با بیان اینکه امروز با اتکای به خود بسیاری از موانع را در راه پیشرفت برداشته ایم، گفت: در استان هر سال شاهد افزایش کیفیت تولیدات هستیم که این مهم موجب پیشی گرفتن صادرات از واردات شده است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه امروز با اتکای به خود بسیاری از موانع را در راه پیشرفت برداشته ایم، گفت: در استان هر سال شاهد افزایش کیفیت تولیدات هستیم که این مهم موجب پیشی گرفتن صادرات از واردات شده است.

اسدالله عباسی امروز، 26 مهر در مراسم گرامیداشت هفته استاندارد که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: پیش از انقلاب بسیاری از محصولات در کشور فقط مونتاژ (وصل کردن قطعات صنعتی پیش ساخته) می شد، اما امروزه بسیاری از تولیدات ما با استانداردهای جهانی رقابت دارد و صادرکننده هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر مونتاژ، مدتی هم تبلیغ کننده محصولات کشورهای خارجی بودیم، اما هم اینک با نخبه پروری و نبوغ علمی توانستیم روی پای خود بایستیم و با استانداردهای جهانی نیز رقابت داشته باشیم.

عباسی افزود: در گیلان نیز هر سال شاهد تغییراتی در بخش کیفیت تولیدات هستیم که این امر مهم است و باید تداوم یابد و از سوی دیگر، هم اینک میزان صادرات ما بیش از واردات شده است؛ این در حالی است که با اتمام پروژه راه آهن و آزادراه، به طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات گیلان از میزان واردات پیشی گرفته است

صادرات گیلان از میزان واردات پیشی گرفته است