مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-18ورزشي

ابهامات یک اولتیماتوم / اداره کل ورزش و جوانان قم باز هم زمان خرید!


گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا جعفرزاده؛ در گزارشی که اوایل مهر ماه سال جاری از سوی خبرگزاری دانشجو منتشر شد به مسئله بی سامانی 3 ورزشگاه شاخص قم پرداخته شد و این گزارش ضمن تاثیر گذاری در اذهان عمومی با کج دهنی اداره کل ورزش و جوانان استان قم .

- ابهامات یک اولتیماتوم / اداره کل ورزش و جوانان قم باز هم زمان خرید! با توجه به خبر قطعی افتتاح ورزشگاه تختی توسط اداره ورزش و جوانان قم در هفته تربیت بدنی اما حالا در نشست خبری خصوصی خبر از اولتیماتوم به پیمانکار تا یک ماه دیگر می دهد.

گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا جعفرزاده؛ در گزارشی که اوایل مهر ماه سال جاری از سوی خبرگزاری دانشجو منتشر شد به مسئله بی سامانی 3 ورزشگاه شاخص قم پرداخته شد و این گزارش ضمن تاثیر گذاری در اذهان عمومی با کج دهنی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مواجه شد و هیچگونه پاسخی از سوی این اداره به عنوان جوابیه به تحریریه خبرگزاری دانشجو نرسید! در اقدامی دور از باور این اداره دولتی که با بیت المال تغذیه می شود، اقدام به برگزاری یک نشست خبری خصوصی کرده است و در آن وعده ای عجیب، دردساز و ناهماهنگ با اقدامات دولت ارائه شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان قم در این نشست خصوصی عنوان کرده است که به پیمانکار اولین ورزشگاه بانوان قم یعنی ورزشگاه تختی اولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهامات یک اولتیماتوم / اداره کل ورزش و جوانان قم باز هم زمان خرید!

ابهامات یک اولتیماتوم / اداره کل ورزش و جوانان قم باز هم زمان خرید!