مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 18:502023-09-28اقتصادي

ظرفیت تولید برق کشور در آستانه رسیدن به 90 هزار مگاوات


معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه برق کشور در آستانه رسیدن به توان تولید 90 هزار مگاوات است، گفت : دولت سیزدهم با تکیه بر توان داخلی طی دوسال اخیر 8 هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی را بهره برداری رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، داود منظوری عصر امروز در آیین بهره برداری از نیروگاه 546 مگاواتی برق راشد تربت حیدریه اظهار کرد: دولت سیزدهم را در شرایطی تحویل گرفتیم که شاهد چندین ناترازی بزرگ بودیم که مهترین آن انباشت بدهی ها در ارتباط با اوراق منتشر شده در گذشته بود وعلاوه برآن ناترازی در حوزه بانکی واضافه برداشت ها تورم بالایی ایجاد کرده بود.

  وی افزود: همچنین ناترازی در بازار تامین ارز وهمچنین منابع انرژی مزید بر علت شد تا دولت بر تکیه بر توان و ظرفیت داخلی کشور و مدیران توانمند، عرصه را به دست بگیرد و به توفیق الهی در ورود به سال سوم شاهد آن هستیم این ناترازی ها درحال ساماندهی است و امیدواریم در روزهای باقی مانده به یک پایداری شایسته در ساختار بودجه دولت ، منابع بانکی وارزی و انرژی دست پیدا کنیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به این که ظرفیت برق کشور در آستانه رسیدن به توان تولید 90 هزار مگاوات است، گفت: دولت سیزدهم با تکیه برتوان داخلی طی دوسال اخیر 8 هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی را به  بهره برداری رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید برق کشور در آستانه رسیدن به 90 هزار مگاوات

ظرفیت تولید برق کشور در آستانه رسیدن به 90 هزار مگاوات