مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:412023-10-21سياسي

آیت الله فلاحتی: موقوفات تصرف شده در کشور پس گرفته شوند


نماینده ولی فقیه در گیلان مهم ترین مهمترین رسالت دست اندرکاران اوقاف را تلاش برای تحقق عینی نیات واقفان دانست و گفت: متأسفانه برخی از موقوفات در کشور تصرف شخصی شده که باید این گونه موقوفات در کشور پس گرفته شوند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان ظهر امروز در دیدار با معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در دفتر امام جمعه رشت، با بیان اینکه باید از ظرفیت سازمان اوقاف در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود، اظهار کرد: فرهنگ وقف از جمله ظرفیت های کم نظیر برگرفته از دین مبین اسلام برای محرومیت زدایی و ایجاد تعادل در روند توسعه و تعالی جامعه ی اسلامی است و بهره گیری بهینه از این ظرفیت می تواند تحقق عدالت اجتماعی را تسریع کند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اجرای دقیق نیت واقفان در کشور به ویژه در گیلان گفت: مجموع دست اندرکاران اوقاف باید تلاش کنند تا اهداف و نیات واقفان به درستی تحقق یافته و اجرایی شود زیرا حق الناس است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مهم ترین رسالت دست اندرکاران اوقاف را تلاش برای تحقق عینی نیات واقفان دانست و بیان کرد: متأسفانه برخی از موقوفات در کشور تصرف شخصی شده و باید این گونه موقوفات در کشور پس گرفته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فلاحتی: موقوفات تصرف شده در کشور پس گرفته شوند

آیت الله فلاحتی: موقوفات تصرف شده در کشور پس گرفته شوند