مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-12بين الملل

الاعرجی: حتی یک عنصر مسلح نیز در مرز ایران حضور ندارد


مشاور امنیت ملی عراق در جمع خبرنگاران ایرانی گفت که کنترل مرز ایران و عراق به طور کامل در کنترل نیروهای دولتی عراق قرار دارد.

- مشاور امنیت ملی عراق در جمع خبرنگاران ایرانی گفت که کنترل مرز ایران و عراق کاملا در کنترل نیروهای دولتی عراق قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ بین الملل خبرگزاری فارس، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق در حاشیه دیدار با حسین امیر عبداللهیان وزیر امروز خارجه ایران در جمع خبرنگاران ایرانی گفت که عراق به طور کامل به بندهای توافق امنیتی با ایران پایبند است.

قاسم الاعرجی گفت که در دیدار میان امیر عبداللهیان با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، علاوه بر بحث و تبادل نظر در خصوص موضوع فلسطین و هماهنگی عربی و اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین، دو طرف در خصوص توافق امنیتی میان ایران و عراق بحث و گفت و گو کرده و مراحل اجرای این توافق را مورد ارزیابی قرار دارند.

مشار امنیت ملی عراق افزود: در این دیدار تأکید کردیم که عراق به تمامی بندهای توافق امنیتی با ایران پایبند است و وزیر محترم خارجه ایران نیز از اقدامات عراق در  در خصوص دور کردن تمامی عناصر مسلح از نوار مرزی این زمینه تقدیر و تشکر کرد، این افراد به پایگاههایی بسیار دورتر از نوار مرزی منتقل شده اند و اقدامات دیگری نیز باری مختومه کردن این پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاعرجی: حتی یک عنصر مسلح نیز در مرز ایران حضور ندارد

الاعرجی: حتی یک عنصر مسلح نیز در مرز ایران حضور ندارد