مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-19سياسي

دولت سیزدهم خود را موظف به رفع دغدغه آب یزدی ها می داند


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مهمترین نیاز و دغدغه مردم یزد تامین آب پایدار است که دولت سیزدهم در زمینه برطرف کردن این مشکل هر اقدامی لازم باشد انجام می دهد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مهمترین نیاز و دغدغه مردم یزد تامین آب پایدار است که دولت سیزدهم در زمینه برطرف کردن این مشکل هر اقدامی لازم باشد انجام می دهد.

داود منظور صبح امروز 27 مهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که با حضور تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استان برگزار شد، با بیان اینکه تمام تلاش سازمان برنامه و بودجه هموار کردن مسیر رشد و پیشرفت استان های کشور است، اظهار کرد: دولت سیزدهم بیش از هر موضوع دیگری وظیفه خود را خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات آنها می داند و در این زمینه نیز هر اقدامی که لازم باشد انجام می دهد.

وی با بیان این که برای رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصد در کشور باید تمام ظرفیت ها و مدیران کشور همراهی و تلاش کنند، تصریح کرد: باور داریم منابع و ظرفیت های لازم برای رسیدن به این هدف وجود دارد و تنها لازم است این ظرفیت ها به یکدیگر متصل شود.

منظور با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان یزد در زمینه های کشاورزی، معدنی و گردشگری، خاطرنشان کرد: در استان یزد مهم ترین موضوع تأمین آب پاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم خود را موظف به رفع دغدغه آب یزدی ها می داند

دولت سیزدهم خود را موظف به رفع دغدغه آب یزدی ها می داند