مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-20سياسي

تشکیل پرونده برای قتل مهرجویی/ آزادی مهدی یراحی/انتخاب رییس جدید کانون وکلای مرکز


قتل داریوش مهرجویی و همسرش، انتخاب رییس جدید کانون وکلای دادگستری مرکز و آزادی مهدی یراحی از مهمترین اخبار حقوقی هفته گذشته بود.

- قتل داریوش مهرجویی و همسرش، انتخاب رییس جدید کانون وکلای دادگستری مرکز و آزادی مهدی یراحی از مهمترین اخبار حقوقی هفته گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخبار حقوقی هفته گذشته به این شرح است: سازمان ملی استاندارد باید تمام مسیرهای منتهی به فساد و تقلب را مسدود کند حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه گفت: سازمان ملی استاندارد نباید هیچگونه اغماضی به خرج دهد و باید با اِعمال نهایت دقت، تمام مسیرهای منتهی به فساد و تقلب در فرآیند تولید یک محصول را مسدود سازد و چنانچه در مواردی این فساد و تقلب به وقوع پیوست باید با شدت و منطبق با موازین قانونی، برخورد صورت گیرد.

جزییات قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ حضور بازپرس ویژه قتل در محل حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری البرز توضیحاتی درخصوص قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر ارائه داد.

دشمن از هر راهی برای جلوگیری از رشد و پیشرفت نظام استفاده می کند حجت الاسلام موحدی دادستان کل کشور گفت: تلاش دشمن این است که نسل جوان ما را چه در دانشگاه و چه دیگر مراکز علمی مورد هجمه فکری قرار داده و از طریق کارهای به اصطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای قتل مهرجویی/ آزادی مهدی یراحی/انتخاب رییس جدید کانون وکلای مرکز

تشکیل پرونده برای قتل مهرجویی/ آزادی مهدی یراحی/انتخاب رییس جدید کانون وکلای مرکز