مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 23:502023-10-02سياسي

رییس جمهور به تانزانیا و آفریقای جنوبی می رود


دوازدهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با محوریت سفر رییس جمهور به دو کشور آفریقایی تانزانیا و آفریقای جنوبی و همچنین سفر معاون اول رییس جمهور به کشور بلاروس برگزار شد.

- دوازدهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با محوریت سفر رییس جمهور به دو کشور آفریقایی تانزانیا و آفریقای جنوبی و همچنین سفر معاون اول رییس جمهور به کشور بلاروس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوازدهمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به میزبانی وزارت امور خارجه و ریاست مهدی صفری، معاون اقتصادی وزیر امور خارجه با دو دستور کار انجام هماهنگی سفر آتی رییس جمهور کشورمان به آفریقا (آفریقای جنوبی و تانزانیا) و سفر معاون اول رییس جمهور به بلاروس برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهدی صفری با اشاره به اهمیت ارتقای سطح روابط با کشورهای حوزه آفریقا به ویژه آفریقای جنوبی و تانزانیا، بر برگزاری کمیسیون های مشترک بین کشورهای این حوزه و پیگیری توافقات انجام شده در چارچوب این کمیسیون ها در جهت رشد روابط اقتصادی و تجاری با این کشورها تاکید کرد.

وی با حائز اهمیت دانستن سفر رییس جمهور به آفریقای جنوبی و تانزانیا، از همه دستگاه های اجرایی، وزارتخانه ها و سازمانهای ذیربط خواست با جدیت و برنامه ریزی هدفمند اقدامات لازم درجهت استفاده حداکثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور به تانزانیا و آفریقای جنوبی می رود

رییس جمهور به تانزانیا و آفریقای جنوبی می رود