مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-08بين الملل

واکنش 40 مداح و منبری به حملات طوفان الاقصی فلسطینی ها+عکس و فیلم


در پی حمله گروه های مقاومت فلسطین با عنوان «طوفان الاقصی» به مناطق اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی 40 مداح، سخنران و شاعر آیینی کشورمان واکنش نشان دادند و حمایت خود را از این اقدام اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، در پی حمله گروه های مقاومت فلسطین با عنوان طوفان الاقصی به مناطق اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی 40 مداح، سخنران و شاعر آیینی کشورمان واکنش نشان دادند.

متن های منتشر شده این افراد به شرح زیر است: بر عمر اسراییل، ما حکم پایانیم میثم مطیعی با انتشار یکی از فیلم های رجزخوانی های خود به سه زبان عبری، فارسی و انگلیسی و با هشتگ #طوفان_الاقصی نوشت:  אנו סוף חייה של ישראל نحن حکم النهایه لحیاه إسراییل بر عمر اسراییل، ما حکم پایانیم .

ازاله اسراییل من الوجود محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان با هشتگ #طوفان_الأقصی هم نوشت: الهدف واضح و محدّد و دقیق: ازاله اسراییل من الوجود او همچنین در توییت دیگری هم نوشت: إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ؛We shall requite the guilty  سوراخ موش تو تل آویو یکی چند سید امیرحسینی مداح اهل بیت(ع) هم با انتشار فیلم فرار شهرک نشینان صهیونیست در پی این حملات نوشت: سوراخ موش تو تل آویو یکی چند؟! سجاد محمدی شاعر آپینی و مداح هم نوشت: ذوالفقار از غلاف بیرون است #روز_موعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش 40 مداح و منبری به حملات طوفان الاقصی فلسطینی ها+عکس و فیلم

واکنش 40 مداح و منبری به حملات طوفان الاقصی فلسطینی ها+عکس و فیلم