مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-21اقتصادي

خوزستان از بهترین استان ها در استفاده از خدمات مجریان ذیصلاح است


رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: جزو بهترین استان های کشور در اجرا و استفاده از خدمات مجریان ذیصلاح هستیم.

- رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان: خوزستان از بهترین استان ها در استفاده از خدمات مجریان ذیصلاح است ایسنا/خوزستان رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: جزو بهترین استان های کشور در اجرا و استفاده از خدمات مجریان ذیصلاح هستیم.

پیمان رحمتی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص فعالیت های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حوزه نظام مهندسی ساختمان در خوزستان، اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بر حسب وظایف ابلاغ شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، بیش از 15 نوع مجوز فعالیت در حوزه انجام خدمات فنی و مهندسی صادر می کند.

وی با بیان اینکه در این راستا طی چند سال گذشته آمار صدور، ارتقاء و تمدید پروانه های مهندسی و کاردانی افزایش چشمگیری داشته است، افزود: در بحث بررسی، صدور ،تمدید و ارتقاء پروانه اشخاص حقیقی در سال 1395 بیش از 1421 پروانه صادر شد اما این عدد فقط در 6 ماهه سال 1402 به بیش از 2 هزار و 264 پروانه رسید که 159 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان از بهترین استان ها در استفاده از خدمات مجریان ذیصلاح است

خوزستان از بهترین استان ها در استفاده از خدمات مجریان ذیصلاح است