مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-20سياسي

«طوفان الاقصی» هیمنه رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت


امام جمعه گرگان طوفان الاقصی را عملیات مهم و غرورآفرین جبهه مقاومت دانست و گفت: این عملیات هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی را در جهان فرو ریخت.

- ایسنا/گلستان امام جمعه گرگان طوفان الاقصی را عملیات مهم و غرورآفرین جبهه مقاومت دانست و گفت: این عملیات هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی را در جهان فرو ریخت.

حجت الاسلام سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به سالروز ورود امام حسن عسگری (ع) به شهرستان گرگان و دیدار با مردم گرگان در تاریخ سوم ربیع الثانی اظهار کرد: ورود امام حسن عسگری (ع) به گرگان افتخار بزرگ برای مردم گلستان و کشور عزیزمان است که توسط مورخان بزرگ تاریخ نظیر ابن حمزه طوسی و قطب الدین راوندی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته تاریخ ورود امام حسن عسگری (ع) به گرگان و پاسخگویی به سوالات مردم منطقه بوده که به همین مناسبت قدمگاه ایشان گل باران شد، گفت: شایسته است مسئولان مکانی را که مزین به نام این امام معصوم است را تکریم کرده تا به مأمنی برای دلدادگان خاندان عصمت و طهارت و به ویژه امام حسن عسگری (ع) تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به آیات قرآن و روایات معصومین (ع) گفت: خداوند با هر سختی آسایشی قرار داده و در اوج سختی ها و مشکلات درست در مقطعی که فکر می کنیم همه درها بسته شده است درهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» هیمنه رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت

«طوفان الاقصی» هیمنه رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت