مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 15:002023-09-24سياسي

برخی یک ساعت شور می خوانند اما برای نوحه وقت ندارند!


در نشست صمیمانه نوحه سرایان و نغمه پردازان محرم 1402، ضمن بررسی حذف نوحه از هیات ها، این انتقاد مطرح شد که «مداحان در بعضی هیأت ها، چهار تا زمینه و یک ساعت شور می خواند اما می گوید نوحه را وقت نمی شود».

- در نشست صمیمانه نوحه سرایان و نغمه پردازان محرم 1402، ضمن بررسی حذف نوحه از هیات ها، این انتقاد مطرح شد که مداحان در بعضی هیأت ها، چهار تا زمینه و یک ساعت شور می خواند اما می گوید نوحه را وقت نمی شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست صمیمانه نوحه سرایان و نغمه پردازان با موضوع بررسی نوحه های محرم 1402 کشور امروز یکشنبه (دوم مهرماه) در سالن جلسات برج میلاد تهران با حضور محمد رسولی مدیر دفتر نوحه سازمان هیأت و تشکل های دینی و حمید رمی دبیر این نشست برگزار شد.

محمد رسولی -مدیر دفتر نوحه سازمان هیأت و تشکل های دینی- در ابتدای این نشست اظهار کرد: هدف راه اندازی دفتر نوحه این بود که نوحه سرایان که در جایگاه حاکمیتی دیده نمی شدند و در فضای مداحان یا شاعران هم جایگاهی نداشتند، پایگاهی برای خود پیدا کنند.

پرداخت ویژه کنگره نوحه به پایان نامه ها و پژوهش ها رسولی با بیان اینکه در برگزاری کنگره هدف اصلی ما جلب توجه به نوحه در حوزه رسانه و مسئولان است، گفت: زمانی که جلب توجه رخ دهد، بسیاری از مسائل ما مرتبط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی یک ساعت شور می خوانند اما برای نوحه وقت ندارند!

برخی یک ساعت شور می خوانند اما برای نوحه وقت ندارند!