مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-07بين الملل

راهپیمایی مردم یمن در حمایت از طوفان الأقصی


جمع زیادی از مردم یمن در حمایت از عملیات مقاومت فلسطین با عنوان طوفان الأقصی در اراضی اشغالی فلسطین، به خیابان های صنعا آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مردم یمن عصر امروز شنبه در حمایت از ملت فلسطین و عملیات طوفان الأقصی مقاومت در صنعا راهپیمایی کردند.

  شرکت کنندگان در راهپیمایی صنعا، پرچم های فلسطین و یمن را در دست داشتند و شعارهایی در حمایت از مقاومت فلسطین سر داده و خواستار تداوم جهاد برای آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین و پاکسازی آن از اشغالگران صهیونیست شدند.

  بنابر گزارش وبگاه المسیره ، نمایندگانی از مقاومت فلسطین در یمن نیز در این راهپیمایی حضور داشتند و در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن شعار سر دادند.

  شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن تبریک عملیات طوفان الأقصی، بر حمایت یمن از این عملیات تأکید کرده و با سر دادن شعار جان فدای الأقصی بر حمایت از مسجدالأقصی تأکید کردند.

  معاذ ابوشماله نماینده جنبش حماس در این راهپیمایی تأکید کرد که برگزاری این راهپمایی تأکید بر محوریت مسئله فلسطین در وجدان امت اسلامی است.

  وی با اشاره به تدارک کتائب القسام و گروه های مقاومت فلسطین برای آزادسازی فلسطین، تصریح کرد که امروز نبرد سرنوشت ساز با دشمن صهیونیستی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم یمن در حمایت از طوفان الأقصی

راهپیمایی مردم یمن در حمایت از طوفان الأقصی