مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-18حوادث

آتش سوزی مهیب در یک واحد پلیمر گلپایگان (+عکس)


ساعات 10 صبح امروز گزارش شد که انبارهای یک واحد پلیمر تولید اتصالات پولیکا واقع در شهرک صنعتی گلپایگان دچار آتش سوزی شده است.

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حادثه حریق در یک واحد پلیمر در شهرستان گلپایگان خبر داده و گفت: تا این لحظه آتش اطفا نشده و تیم های امدادی در حال تلاش برای کنترل آتش هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، منصور شیشه فروش پیرامون حادثه حریق یک واحد پلیمر در شهرستان گلپایگان اظهار داشت: ساعات 10 صبح امروز گزارش شد که انبارهای یک واحد پلیمر تولید اتصالات پولیکا واقع در شهرک صنعتی گلپایگان حریق شده است.

  وی افزود: مدیریت بحران تستان بلافاصله وارد شد و 10 تیم امدادی متشکل شده از عوامل آتش نشانی، اورژانس و مدیریت بحران به محل حادثه اعزام شدند.

  مدیرکل مدیریت بحران استان خاطرنشان کرد: تیم های امدادی از شهرستان های گلپایگان، گوگرد، گل شهر، خوانسار و همچنین از پتروشیمی قائد بصیر و شهرک های صنعتی مجاور به محل حادثه اعزام شده اند.

  وی با بیان اینکه این حادثه تاکنون هیچ فوتی و مجروحی در پی داشته، اضافه کرد: بر اساس آخرین گزارشات رسیده، آتش هنوز اطفاء نشده و تیم های امدادی در تلاش هستند که حریق را کنترل کنند؛ در این حادثه دو سوله درگیر شده و نگران انتشار حریق به سایر بخش ها هستیم و عملیات اطفای حریق همچنان ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی مهیب در یک واحد پلیمر گلپایگان (+عکس)

آتش سوزی مهیب در یک واحد پلیمر گلپایگان (+عکس)