مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 18:502023-09-30سياسي

محاکمه در آمریکا؛ تبرئه در تهران


باید به آقای مهاجری یادآور شد در همین روزها که شما در حال تبرئه ترامپ هستید در آمریکا مشغول محاکمه ترامپ هستند و دیگر اینکه شما که ترامپ را امروز در برجام تبرئه کردید چه بسا فردا بگویید این ایران بود که از برجام خارج شد و بعید نیست که قتل شهید سلیمانی .

- فارس پلاس؛ علی شعبانی در یادداشتی نوشت: آقای مسیح مهاجری مدیر مسؤول روزنامه جمهوری اسلامی و از مریدان هاشمی رفسنجانی اخیرا در گفت وگو با خبر آنلاین، دلیل خروج ترامپ از برجام را عوامل گروه فشار در ایران معرفی کرده و می گوید: گروه فشار سعی کرد برجام سرنگیرد و بعد که برجام سرگرفت، سعی کرد به کمک ترامپ و  صهیونیست ها و ارتجاع عرب، آمریکا از بر جام خارج شود .

جناب مهاجری در ادامه ترامپ را اینگونه تبرئه می کند که: ترامپِ بیچاره نمی خواست از برجام خارج شود؛ گروه فشار او را خارج کرد اولا تمام غربگدایان حتی دولت روحانی لااقل بر این نکته اذعان داشتند که ترامپ از برجام خارج شد و اینکه آقای مهاجری قاتل شهید سلیمانی را بیچاره معرفی و تبرئه اش می کند، رخدادی بی نظیر است.

نکته دوم این است که باید به آقای مهاجری یادآور شد در همین روزها که شما در حال تبرئه ترامپ هستید در آمریکا مشغول محاکمه ترامپ هستند و سوم اینکه ترامپ را امروز در برجام تبرئه کردید چه بسا فردا بگویید این ایران بود که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه در آمریکا؛ تبرئه در تهران

محاکمه در آمریکا؛ تبرئه در تهران