مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:352023-09-30پزشكي

فرزند نریمان پناهی: با عمل جراحی، عفونت های ریه پدرم تخلیه شد+فیلم


نریمان پناهی با اشاره به اینکه با تشخیص پزشکان، ریه پدرم تحت عمل جراحی قرار گرفت و عفونت های ایجاد شده برطرف شد، گفت: الحمدلله آسیبی به حنجره پدرم وارد نشده و بعد از دوران نقاهت و استراحت، - عیادت وزیر ارشاد از نریمان پناهی دیابت روند درمان را کند کرده است این مداح اهل بیت(ع) در پاسخ به اینکه نریمان پناهی آیا همچنان باید در بیمارستان بستری شود، گفت: متأسفانه پدرم دچار بیماری خفیف دیابت هم بود که از آن بی اطلاع بودیم و این بیماری به دلیل داروهایی که پیش از این دریافت کرده بود، کمی تشدید شد که روند درمان را کند کرده است.

وی افزود: در حال حاضر با تشخیص پزشکان برای مراقبت های بعد از عمل جراحی و همچنین کنترل دیابت، پدرم چندر روزی باید در بیمارستان بستری باشد.

مشکلی برای ادامه مداحی نریمان پناهی وجود ندارد پناهی با اشاره به اینکه حال عمومی پدرم خوب است، گفت: پزشکان حال عمومی پدر را خوب ارزیابی می کنند و از روند عمل جراحی نیز رضایت دارند.

فرزند نریمان پناهی در پاسخ به این سوال و نگرانی مردم در خصوص ادامه ذاکری او و آسیب احتمالی به حنجره خاطرنشان کرد: در این خصوص الحمدلله هیچ مشکلی نیست و به گفته پزشکان بناست بعد از چند ماه استراحت و سپری کردن دوران نقاهت، مجدد جلسات هیأت و مداحی پدر از سرگرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند نریمان پناهی: با عمل جراحی، عفونت های ریه پدرم تخلیه شد+فیلم

فرزند نریمان پناهی: با عمل جراحی، عفونت های ریه پدرم تخلیه شد+فیلم