مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-07حوادث

باند حرفه ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد


رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از انهدام یک باند حرفه ای جعل اسناد رسمی در کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه شش نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده اند.

- ایسنا/کرمان رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از انهدام یک باند حرفه ای جعل اسناد رسمی در کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه شش نفر از اعضای اصلی این باند شناسایی و دستگیر شده اند.

محسن نیک ورز 15 مهرماه در جلسه شورای قضایی استان کرمان اظهار کرد: در پی گزارش حفاظت و اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان مبنی بر کشف تعدادی اسناد رسمی جعل شده، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مشترک حفاظت اطلاعات دادگستری و حفاظت و اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان قرار گرفت.

وی اعلام کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی اولیه مشخص شد یکی از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کرمان با همکاری تعدادی کارچاق کن اقدام به جعل اسناد رسمی می کردند.

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت: در یک فقره جعل، اعضای این باند توانسته بودند بیش از 100 میلیارد ریال از فردی کلاهبرداری کنند.

وی با بیان اینکه از این باند تاکنون چندین فقره سند جعلی کشف و ضبط شده، افزود: اعضای این باند به شکل بسیار حرفه ای اقدام به جعل اسناد می نمودند که در نگاه و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند حرفه ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد

باند حرفه ای جعل اسناد رسمی در کرمان متلاشی شد